انارکو سنڈیکلزم کی بنیادی وضاحت

فیڈریشنوں میں تمام صنعتی اور زرعی حصول میں کام کرنے والے افراد کو یکجا کریں اور ان کی پیداوار کی اپنی خاص شاخوں کے مطابق گروہ بنائیں۔ ہر صنعت ایک خصوصی ڈویژن تشکیل دے گی جو اپنی پیداواری سرگرمی اور متعلقہ انتظامی افعال کی خصوصی شرائط کے ساتھ خود کام کرے گی۔ جہاں بھی یہ ممکن ہوگا مختلف شاخوں میں کارکن کوآپریٹو پلانٹ قائم کریں گے ، جو انتظامیہ کے اخراجات سمیت اصل قیمت پر صارفین کو اپنی پیداوار فروخت کردیں گے۔
یہ عالمگیر تنظیم الگ الگ صنعتوں کو باضابطہ طور پر منسلک کرنے ، اور ان کے باہمی مفادات کو منظم کرنے کے لئے کام کرے گی۔ کوآپریٹو پلانٹوں کی مصنوعات کا تبادلہ نام نہاد مزدور بازاروں اور خصوصی تبادلہ پیسہ یا مزدور ٹکٹوں کے استعمال کے ذریعے نافذ ہوگا۔ ان اداروں کے مستقل پھیلاؤ سے فیڈریشن سرمایہ داری کا مقابلہ کرے گی اور اس طرح کامیابی حاصل ہوگی معاشرے کی ایک مکمل تنظیم نو میں۔
اس کے ساتھ ہی یہ کوآپریٹو زرعی اور صنعتی اقدامات سرمایہ دارانہ دنیا میں مزدوروں کی روزانہ جدوجہد کو آسان بنانے میں بھی مددگار ثابت ہو گی۔ کارکنوں کی کوآپریٹو کاموں میں عملی شرکت کے ذریعہ کارکن صنعت کی انتظامیہ کے لئے ضروری تفہیم حاصل کریں گے اور اس طرح معاشرتی پیداوار کے وسیع حلقوں کو اپنے قابو میں لانے کے لئے تیار ہوجائیں گے ، جب تک کہ پوری معاشی زندگی ان کے زیر انتظام پروڈیوسر کے طور پر نہیں آجائے اور تمام استحصال کا خاتمہ نہ کردیں۔

https://wsipakistan.pk/nrkhw-snddykhlzm-khy-bnydy-wdht/

Laisser un commentaire

Votre adresse de messagerie ne sera pas publiée. Les champs obligatoires sont indiqués avec *